fredag 7 september 2012

Tårtkalas!

När jag fyllde år bjöd jag in till mitt årliga tårtkalas. I år blev det Center Cake, som för övrigt är min absoluta favorit just nu. Gjorde den även till tjejfesten vi hade i helgen. Choklad och kolablandning när den är som bäst!
Tårta nummer två blev en Brown Butter Pink Ombre Daisy Cake, fylld med jordgubbssylt och dekorerad med philadelfiafrosting.
Sist men absolut inte minst... en klassisk jordgubbstårta med limecurd ála Linda Lomolini som skrivit en  fantastiskt fin bok som heter Lomolinis Tårtor.
Till dessa tårtor bjöd jag även på lite smått å gott så som Hallon Macarons (glutenfri), Kola Split (glutenfri), Lemon Bars, Chokladkola Snitt och hemmagjord rabarber saft.

Skyltarna är skrivna med en Dymo som jag märker allt med just nu ;)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar